Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Narzędzia budowlane
#31
Polecam wiertła mało znanej firmy "S&R", naprawdę dobre mają i też na sztuki można kupić.

http://srnarzedzia.pl/pol_m_S-R-osprzet-...l-247.html
Odpowiedz
#32
A co sądzicie o przyczepce. Chodzi mi o zwykłą 1 osiówkę, z paką 2 metrową. Potrzebna na budowę, czy wszystkie materiały można załatwić z dostawą?
Odpowiedz
#33
Raczej bez sensu wszystko Ci dowiozą. I tak za dużo na taką przyczepkę nie wrzucisz
Pytania w sprawie tynków maszynowych http://www.forum.domza150tysiecy.pl/thread-338.html
Odpowiedz
#34
bym był ostrożny przyczepka sie przyda choćby przy wykończeniu no i na lata do przywózki opału
grube materiały przywiozą jak w kasie zostawisz kilka tyś ,jakieś drobne wyposażenie łazienki trzeba zapłacić a do osobówki nie wejdzie
Odpowiedz
#35
Legalna, w miarę w dobrym stanie to 1000 zł plus 50 zł OC. Średnio jeśli jak w ogóle liczą transport to 50 zł chyba że masz jakoś daleko. Policz ile razy musieliby ci coś przywozić. Kumpel ostatnio woził 6m fi 12 w seincento Smile więc można Smile
Pytania w sprawie tynków maszynowych http://www.forum.domza150tysiecy.pl/thread-338.html
Odpowiedz


#36
Napewno przyczepka fajna sprawa ale faktycznie jak wszedzie jest blisko to zakup nie bedzie rentowny.. sam zastanawiam sie nad montazem haka niby tylko 300 ale przyczepki nie mam. Wiec znow dochodzi koszt no i to oc. Ja mam kombiaka wiec cos tam wejdzie, ale pretow 6m to raczej szkoda wnim wozic, a widok seicenta z 6m ladunkiem to musial byc ciekawy widok. Szok!!! Jak za 1000zl auto to mozna na dachu wozic, kto by sie lakierem przejmowal w takim aucie???
Odpowiedz
#37
w domu mam gaz ale do warsztatu kupuje drewno na opał i generalnie tam gdzie jest dobra cena ok 30km ode mnie przywózka kosztuje ok 1 kubika lub metr przestrzenny jak kto woli
poza tym
jeśli człowiek jest na składzie opału osobiście to chociaż sie starają wybierać lepsze przy kupnie wągla..nie kupujemy wody...

jeśli chodzi o budowę mobilność to więcej wybru i ekonomika można skoczyć tu i tu porównać przerachować i kupić lub nie ,wiadomo ze im dalej od miasta tym taniej

poza tym powiem wam panowie w tajemnicy ze przyczepki tracą bardzo mało na wartości tylko z papierami oczywiscie doszło to tego ze sam papier i blacha to tysiak
niestety sprzedałem miałem niewiadowa z paką 2000 po wzmocnieniu ramy dawała rade ale śmiem twierdzić żę montaż podwójnej warstwy laminowanej sklejki też da rade sklejka na paki aut dostawczych
Odpowiedz
#38
Ale czy jest sens kupować jeżeli na każdym kroku (przynajmniej u nas) są wypożyczalnie?
Z jednej strony fajnie mieć swoje ale z drugiej trzeba rozważyć zasadność zakupu, bo się okaże zaraz, że więcej będzie u ludzi jeździć jak się znajomi dowiedzą że masz przyczepkę.
To trochę jak np. z młotem udarowym. Fajna maszyna kosztuje ponad 2000zł. Kupić na budowę, no niby się przyda do większych otworów i podkuć ale potem będzie x lat leżeć bo nie będziemy nią fi6 pod obrazek czy krzyżyk wiercić. Może tak zaplanować roboty żeby wypożyczyć na tydzień i już, a kaskę przeznaczyć na meble?
Odpowiedz
#39
Przyczepkę można czasem tanio wypożyczyć w OBI, za zakupy powyżej 200zł wynajęcie na 8h kosztuje 1zł. W wypożyczalni normalnie ok 50zł / dzień zwykle płaciłem. Myślę że nawet jak raz na rok będzie trzeba taką przyczepką opał przywieźć to taniej wychodzi wypożyczyć niż płacić OC i utrzymywać przyczepkę która będzie się niszczyć od samego stania.

Pytanie odnośnie rusztowania: ile potrzebujemy rusztowania? jakiego? Lepiej kupić czy wypożyczyć?
Odpowiedz
#40
Samo OC to grosze, ale z resztą muszę się po części zgodzić. Jak będzie szczelna plandeka to nic jej nie będzie. Ale wydawać dwa tysiaki za najprostrzą z obi czy innego marketu aby stała pod domem to trochę słabo.
Niemożliwe nie istnieje...
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  
Menu