Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozmieszczenie pomieszczeń / strony świata
#1
Photo 
Witam
Mam takie pytanie, może jest proste ale nie znam się na tym dlatego proszę o rady opinie.
Chodzi mi konkretnie o rozmieszczenie pomieszczeń względem stron świata. Która wersja będzie najbardziej funkcjonalna. W pierwszym poście Łukasza jest fotka podstawowej wersji projektu, można też zamówić odbicie lustrzane. 
Który projekt będzie najbardziej odpowiedni ( fotka mojej działki na mapce 2078 ) + ( podstawowa wersja ) + ( odbicie lustrzane )
Wydaje mi się ze ma znaczenie choćby dlatego że można "zaoszczędzić" na oświetleniu 

[Obrazek: c99654cb39a2c13dmed.jpg]
[Obrazek: ece36b051fcb4646med.jpg]
[Obrazek: 3cb6518cd37b13e5med.jpg]
Odpowiedz
#2
Wjazd masz od polnocy (szczesliwcze) wiec ustawiasz wejscie od drogi i salon i dwa pokoje masz od poludnia Wiec ktora wersje wybierzesz zalezy tylko od ciebie obie beda dobre
Odpowiedz
#3
Kolego antyradar1.
Tak jak napisano powyżej jak zrobisz tak będzie dobrze.
Pytanie czy chcesz mieć rano światło w salonie, a ciemno w pokojach - ja wybieram taką opcje bo lubię długo spaćSmile
Czy też wolisz mieć dużo światła słonecznego po obiedzie w salonie i ciemno w pokojach.
Odpowiedz
#4
Wbrew pozorom, to nie jest taka łatwa decyzja. To, że wejście od północy, to jest oczywiste. Ale działka jest wąska, ma coś ok. 22 metrów szerokości. Po odjęciu przepisowych 8 metrów i szerokości domu pozostaje niewielkie pole manewru. W dodatku od wschodniej strony rośnie drzewo (zostaje?). W tej sytuacji brałbym wersję lustrzaną, jeden pokój miałby okna od wschodu, a salon i kuchnia od zachodu.

A nie zastanawiałeś się nad przearanżowaniem domu tak, żeby zrobić wejście na krótszej ścianie? Przy wąskiej działce 2 metry to dużo. Wschodnia strona wydaje mi się bardziej zacieniona, więc z tej strony umieściłbym kuchnię, łazienkę i kotłownię (zdaje się jest gaz w okolicy).


Załączone pliki Miniatury