09.04.2017, 09:15
Postarzanie produktu jak najbardziej ma miejsce. Tylko czy w przypadku pomp za 15-40tys producent stosowalby takie chwyty? Opinie klientow przy tego typu produktach maja duze znaczenie.
Pracuje w handlu wiele lat zajmujac sie serwisowaniem sprzetu i uwierz mi robia to wszyscy. Od mercedesa do panasonica.
Zadaj sobie proste pytanie: skoro pompa wytrzymuje powiedzmy 20 lat, to dlaczego producent udziela na nia dwuletniej gwarancji.
Czego sie boi?. Przeciez pompa z 20 letnia gwarancja,to reklama wieksza niz opinie klientow, ktore notabene wytwarzane sa masowo
przez dzialy marketingowe tych firm. Nasze forum na razie opiera sie atakom pseudo userow chwalacych pod niebiosa konkretny produkt.
Produkt mozna sprzedac po cenie wytworzenia,skupiajac sie na fazie drugiej czyli serwisie, z ktorego zyski sa wielokrotnie wyzsze,
niz marza sprzedazowa.
Pracuje w handlu wiele lat zajmujac sie serwisowaniem sprzetu i uwierz mi robia to wszyscy. Od mercedesa do panasonica.
Zadaj sobie proste pytanie: skoro pompa wytrzymuje powiedzmy 20 lat, to dlaczego producent udziela na nia dwuletniej gwarancji.
Czego sie boi?. Przeciez pompa z 20 letnia gwarancja,to reklama wieksza niz opinie klientow, ktore notabene wytwarzane sa masowo
przez dzialy marketingowe tych firm. Nasze forum na razie opiera sie atakom pseudo userow chwalacych pod niebiosa konkretny produkt.
Produkt mozna sprzedac po cenie wytworzenia,skupiajac sie na fazie drugiej czyli serwisie, z ktorego zyski sa wielokrotnie wyzsze,
niz marza sprzedazowa.